Memories....>.

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow
Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, December 26, 2010

Sharuni 进Catholic!?!?!?!?!

Yerrrrrr....
昨天我知道了一件事情后,十分心痛和伤心..
事情就是我最讨厌的莎茹妮竟然进Catholic?!?!?!?!?!


I DONT WANT!!!!!!!!!!
昨天差一点点就跟她们一家人吃饭..OMG!!!!!
我以为永远都会见不到她,她竟然去Catholic!!!!!
算了,我希望她转校..(T.T)
Catholic的功课很难很难...看她怎样在PMR拿8颗A....
wakakakakakakakaka!!!!!!!!!!!!!
我想到我都想呕....
从今天开始,我要求神拜佛..
我不要跟她同班.....
呜呜呜......

No comments:

Post a Comment